ערוצי טלוויזיה מישראל לצפייה ישירה

עוד מעט קצת ושנת 2018 מתקרבת, מהפכת השידורים באינטרנט בעיצומה ומשנה לשנה יותר ויותר שירותים מציעים ערוצים לצפייה ישירה באמצעות האינטרנט.

אני רוצה להביא לכם לאתר מגניב בו תוכלו למצוא שידוריים חיים לצפייה ישירה באמצעות הדפדפן במחשב שלכם (כגון: Google Chrome, Internet Explorer, FireFox וכו') וגם באמצעות הטלפון הנייד שלכם.

ערוץ 2 לצפייה ישירה
ערוץ 2 הוא ערוץמסחרי בו הזכיינייות לשידורים נכון לשנת כתיבת הפוסט (2017) הם "קשת" ו"רשת". בערוץ בנוסף לתכניות הבידור, התחקירים, החינוך והאקטואליה משודרות מהדורות יומיות של מערכת חדשות 2, אחד מגופי החדשות המובילים בישראל.

ערוץ 1 לצפייה ישירה
הערוץ האשון בישראל אשר החל השנה את פעילותו המחודשת באמצעות תאגיד השידור "כאן". הערוץ משדר תוכניות חינוך ואקטואליה בעיקר (נכון לעת כתיבת פוסט זה) וגם הוא מנהל מערכת חדשות מהגדולות בארץ.

ערוץ 10 לצפייה ישירה
ערוץ 10 הוא הערוץ המסחרי השני שהוקם בישראל. מלבד תוכניות בידור, אקטואליה, דוקו ודרמה ערוץ מחזיק את "חדשות ערוץ 10" שגם הוא נחשב לאחד מגופי החדשות המובילים בישראל.

ערוץ 20 לצפייה ישירה
ערוץ 20 המוכר גם בשמו הקודם "ערוץ מורשת" הוא ערוץ המסחרי השלישי אשר הוקם בישראל. הערוץמשדרתוכניות אירוח, בידור , אקטואליה, ורבות לכל המשפחה ואף בשנה הקודמת החל לשדר גם מהדורת חדשות.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

הערוצים הישראלים החדשים לצפייה ישירה